En toen kwam de zon... en de twentenaren - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Manuela Schaap - WaarBenJij.nu En toen kwam de zon... en de twentenaren - Reisverslag uit Vriezenveen, Nederland van Manuela Schaap - WaarBenJij.nu

En toen kwam de zon... en de twentenaren

Door: Manu

Blijf op de hoogte en volg Manuela

13 Juli 2009 | Nederland, Vriezenveen

Hallloooooooo,
Op dit moment zit ik weer in het internetcafe samen met mijn big bodyguard Marco, hij past echt goed op me en de andere meiden!

Ik heb hier op dit moment het gevoel dat ik hier zo van de stoel kan glijden zo warm is het hier.
Eergisteren sloeg het weer om en we hebben alleen nog maar zon!
De avonden zijn warm en de dagen zijn nog heter!!

Vandaag net zoals gisteren mocht ik proppen, het grappige hieraan is dat veel mensen je herkennen en zelf je naam weten.
Nadeel: manu is zooo bar slecht in namen onthouden!!!
Na ongeveer anderhalf uur op strand te hebben gepraat met zo ongeveer alle mannen die er zijn had ik poepbruine armen en een normaal bruine buik, denk je ff in hoe dit eruit zou zijn... dus ik ben maar op het strand in slaap gevallen en ben weer redelijk egaal, GELUKKIG!

Eergisteren zijn hier in Blanes de Twentenaren aangekomen.
GRappig want ik kan hun akcent er echt uitpikken.
Ommen, Hengelo, Enschede, Beuningen, Vasseveld, Raalte ( wat geen twente is maar wel overijssel voor de mensen die denken dat ik dom ben)
HEt is leuk om al die mensen om je heen te hebben op het terras en we kunnen het ook merken aan al het bier wat er sinds 3 dagen doorheen gaat!
Wat dat betreft zijn wij twentenaren echt boeren, zuipen tot je dood omvalt... pffff!!

De Djs zijn ook aangekomen, woensdag sidney Samson, Benny Rodriques, Showtek, DJ maurice en zo kan ik nog wel ff verder gaan!

IK begin ook al de Blanespest te krijgen, beetje hoesten en mijn oor is weer heerlijk ontstoken ( maar mammie ik heb al allemaal dingetjes gehaald dus gaat alweer beter)

Hoe hebben jullie het in Nederland? ik hoorde dat het weer sinds vandaag weer beter was en de zomer terugkeert?
Sven zou jij mijn oplader van mijn fotoapparaat willen meenemen?

Het is nu kwart voor negen en ik ga er ff een eind aan breien...
10 uur mag manutje namelijk weer feestvieren!

Doe poppie een dikke kus van me en natuurlijk burcie en Fleur!!!
Gaat alles goed met hun?
en Thuis, staat het zwembad al:P?

Dikke kus voor jullie allemaal...

  • 13 Juli 2009 - 19:37

    Saskia:

    hey mop,
    ja hier is het eindelijk ook weer een beetje zomer idd.maar zo te lezen heb jij het ook donders naar je zin...:d het eerste weekje zit erop.
    liefs sas

  • 14 Juli 2009 - 09:17

    Max:

    Boeren :') zucht...
    maarjah geniet ervan ! en stuur wat van dat weer hierheen ! :D
    xiess

  • 14 Juli 2009 - 09:19

    Kirsten:

    He lekkerwijf,
    Fucking mooi, super leuk, jammer dat je voor dat je wegging geen tijd had, maar als je terug bent gaan we lekker chillen!! Veel plezier nog ff schatje dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vriezenveen

Werken in Blanes

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2009

la Hospital Gerona

13 Juli 2009

En toen kwam de zon... en de twentenaren

08 Juli 2009

Hollandia!

06 Juli 2009

Mijn eerste dag

07 Juni 2009

verandering van planning
Manuela

Jaaa mensen, ik heb maar eens een profiel op waarbenjij.nu gemaakt! 5 Juli begint dicht in de buurt te komen, ik zal dan veel nieuwe ervaringen opdoen! Ik stap in het vliegtuig naar 1 van de grootste jeugdbadplaatsen van Spanje: BLANES!! Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn gebeurtenissen, wees niet bang ik ben niet uit de wereld! Groetjeeessss

Actief sinds 13 Mei 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7464

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 02 Februari 2010

Oostenrijk GRAZ

05 Juli 2009 - 05 September 2009

Werken in Blanes

Landen bezocht: